Nu är jag igång!

Varit lite uppehåll igen, förstår inte att jag trillar bort från bloggen.
Nu är jag igång med allt igen efter en förkylning/influensa som jag fick för två veckor sedan, men det är inte förrän nu jag börjar känna mig som människa igen.
Nu har jag i alla fall börjat gå på sjukgymnastik för min axel som har krånglat mycket fram och tillbaka både innan och efter sommaren. Nu går jag hos en sjukgymnast och idag fick jag mina första övningar. Jag var helt slutkörd och hade ont överallt efter hans genomgång. Har ett besök kvar där jag även då skall få några fler övningar som jag kan börja använda själv sen för att bygga upp mina muskler.
Sitter och kikar på dessa inför nästa månad, dags för nya gymskor. Har ju bara ett par löparskor, de känns lite klumpiga att ha på gymmet jämt. Får fundera lite mera!
NIKE WMNS AIR MAX TRAINER ESSENTIAL
899kr på Stadium

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback