4 dagar kvar, sen SÅ =)

Är det kvar att jobba, sen äntligen ledighet! Hoppas verkligen att det kommer snö nu till jul.
Känns förtillfället som kalla vårdagar!
Kollade på Bonde söker fru, jag hade verkligen gissat rätt på vilka alla skulle välja.
De är så himla gulliga!
Visar ju att man kan hitta kärlek under så kort tid.

Själva träffades jag och älsklingen på nätet, trodde jag aldrig kunde fungera. Men det var kärlek vid första ögonkastet. Jag var 14 år, så vi har hållit ihop länge!

När jag vaknade imorse hade jag en sådan längtan till Gotland, att bara åka ner och vandra vid havet och höra vågornas brus! Är något sppeciellt med den ön. När jag kommer ner dit blir jag så otroligt lugn, och alla mina bekymmer försvinner.
Men sen är jag ju en äkta Ö-bo med. Så Gotland i mitt hjärta.

När vi åker ner i sommar så skall jag försöka göra min tatuering hos Singa, kanske måste boka tid redan nu?!
Tänker inte lägga ut en bild på vad jag skall göra, för vad jag har sett så har ingen en sådan här tatuering ännu!
jag blir nog inte först, men jag har i alla fall itne sett någon som har lagt ut en bild på just de motivet!

Nu skall jag lägga mig i badet med en bubblbit som är köpt på http://www.lush.se/. Världens bästa affär på hösten när huden blir så torr och narig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback