Besök hos Mia

Igår kväll var jag och älskling hos våran kisse Jinx uppfödare på besök.
Var verkligen inte igår, eftersom utställningen här i Linköping blev inställd. Så himla roligt att träffa alla missar.
Selma gumman är så stor nu, väntar ungar nu precis här i dagarna. Hämtade hem den nya puffen som jag har beställt med!
Den blev populär vill jag lova!

Idag blir det jobb,10-12 års verksamhet. Får se om det blir lite julpyssel idag. Alltid roligt!
Jag börjar återigen bli förkyld, den bryter ut precis när den vill. Uscha, knapprar ju Alevedon för fullt blir ju bättre då i alla fall.
Annars skulle jag inte orka något

Ni kan även ta en sväng in och kolla på fler bilder på Mia´s sida http://www.vintermanen.sphynx.dinstudio.se/


Spider provar puffen


 Jag & Acapulco (bror till Jinxen)


Tigris fick en ostbit, - Usch den var inte god!


Pulkan har hittat favoritplatsen


Blivande mamma Selma, lekar trots sin stora mage! Ligger nog 4st där i =)


Fina Runken kom med på en bild också


Så stor för att vara 6 månader!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Lilla Spider-mys... Skönt med en fluffig och mjuk puff att gosa/njuta i!!! Puss på nakenskinkan från gamla matte i Visby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback