Första julklapparna =)

Nu är jag hemma från jobbets avslutning, vi åt gröt, och åt skinkmacka. Så himla mysigt. Så roligt att få träffas utanför jobbet och prata om annat än bara JOBB!
Hinner vi ju inte annars, du byter vi ju bara av varandra.
-Hej
är vad man hinner säga.

Två paket var fick jag!
Jag kunde inte hålla mig, så öppnade båda två ikväll redan.


Så himla söt kartong!


Detta var i paketet, en termos mycket praktiskt tycker jag. Kan man har med sig te till jobbet =)
Sen är så underbar pläd, bara skriker Gotland om den. Blir att ha på sig när jag kryper ner i soffhörnet ikväll och fortsätter kurera mig

Skall kolla på Bonde söker fru och äta glass med med bästa älskling!
Sen sova tidigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Hej "snorunge"! Hoppas du orkar jobba nu trots förkylningen. Kul att du fick hänga med som den personal du är och käka julbord...

Finfina paket oxå, pläden var ju bara så toppenfin! Det var verkligen GOTLAND!!!

Krya på dig-kramiz från mamsen

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Hoppas du mår lite bättre idag med förkylningen.

Vilken läcker pläd! Kan väl inte var bättre till en gotlandsflicka!! Kramar mormor

Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Hoppas att din förkylning ger med sej. Vilken

läcker pläd. Den passar till gotlandsflickan!

Kramar mormor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback