Hostar, nyser & snörvlar

Idag ville ingen var barnen pyssla, så det blev mellis. Och sen gick grabbarna oh spelade pingis och tjejerna satt i mysrummet och sminkade varandra. Helt slut när jag kom hem.
Hostar, nyser och snörvlar! Huvudet bulltar så det känns dom det skall sprängas. Kroppen värker.
HATAR ATT VARA SJUK! Att inte ha någon ork. Ikväll ligger jag nerbäddad i soffan och orkar verkligen inte göra något.
Skall kolla House med min älsklingen, sen sova.

Imorgon bitti kommer någon och byter våran duschslang som har gått sönder. Man har en liten egen fontän i nuläget när man duschar. Sprutar vatten överallt.

Skall försöka kurera mig så mycket det bara går, skall på julbord med jobbet. Vill jag ju helst inte missa.

Nä tillbaka i mitt soffhörn nu med filten på och katterna under filten =)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Morron gumman!

Hoppas du har kryat på dej under natten! Så du orkar gå med och äta julbord ikväll.

Kramar Mormor

Postat av: Anonym

Morron gumman!

Hoppas du har kryat på dej under natten! Så du orkar gå med och äta julbord ikväll.

Kramar Mormor

Postat av: Linda

Krya på dig gumman!

Massor med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback