Julbord så mysigt!

I morse blev det ingen sovmorgon, hade jättesvårt att sova. Kunde inte andas, näsan och halsen är helt igen täppt!
Låter som jag vore i målbrottet  =). Sen vid 07.30 tiden så kom Stångastaden och byte vårat dusch handtag.
Sen började katterna att springa runt, blev att lägga sig och läsa istället.

Har bara legat i soffan hela dagen, hostar och snorar! Men mår lite bättre nu, så skall åka iväg på julbordet ikväll med jobbet. Får ta chansen när den finns, tror det kommer bli jättetrevligt! Står ju på inbjudan att tomten skall komma och att vi skall få julklappar =) *spännande*

Imorgon är det jobb, börjar redan 06-14 sen är det hem och vila till 18. Sen dags att jobba till 22. Skönt sen i januari!
Och ja jag kommer orka jobba för er som undrar. Alevedon är min bästa vän!

Älskar dej mest älskling, hoppas det är du och jag för alltid!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback