Överaskning i helgen, födelsedag

Var precis vad överaskad jag blev i fredags kväll efter jobbet. Jobbade till 23 i fredags, vi hade avslutning på gården med julbord och uppträdande från gästartisten Shawn-banan som tidigare varit med i Floor Filler. Var väldigt uppskattat av ungdomarna. Han var verkligen så himla bra!

Men när jag kom hem trött som bara sjutton vid 00.00 tiden. Så möter jag älsklingen som är påväg från vardagsrummet.
Inne från rummet hör jag.
-Hej.
Min första tanke var att älsklingen hade vänner på besök. När jag tänder lampan och går in sitter min mamma och mormor där inne. De hade kommit upp fr att fira min födelsedag. De har planrat det här sen i oktober. Men de lyckades, blev så himla glad!

I helgen har vi gjort staden osäker, vi har handlat en massa saker. Blev mycket kläder, fick en ny kofta av mormor på Gina Tricot.

Lördag kväll satt vi hemma och åt smarrig mat, kalkon med klyftpotatis och B-sås, julmust och öl. Helt toppen!
Kissen Spider blev dålig under lördagskvällen och ligger nu inlagd oss veterinären och får dropp. Har han tydligen fått något infektion. Så TOMT utan han här hemma. Hoppas vi får hem en pigg och mysig lite kille imorgon!
Så orolig för honom!

Söndagmorgon, vaknade av (ja må hon leva) med morgonfina röster =), fick öppna massa paket.
Fick

1 pjyamas, så otroligt mysig. Toppen att ha nu när det är vinter och krypa in i och sitta i soffan och bara mysa!
1Ipod- Så efterlängtad
1 presentkort på Lindex
Boken brännmärkt av älsklingen + Bruce Springsteen dvd, blir att poppa till imorgon när jag är ledig!
Pengar
1 par mysiga tjocka strumpor och mysa i =)

Så himla glad, toppen presenter!

Efter uppvaktandet så åkte vi iväg med Spider, han har legat hela dagen med dropp, lilla sötpojken!
Är verkligen tomt, de andra kissarna går och letar efter honom. Veterinären sa i alla fall att han hade blivit piggare, så det var ju skönt att höra!

Nu skall jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt och vila!
Imorgon väntar tvättstugan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback