Stockholm

Åkte hem från Gotland i fredags, var bara hem och byta resväska.
På lördag morgon skulle jag sätta mig på tåget för att åka till Stockholm och träffa min bästa Linda.
Vi har nämligen bokat in att gå på China teatern och se The Producers - De våras för Hitler.

Blev mycket springande runt i Stockholm in i affärer och ut. Hittade väldigt mycket roliga saker!
Åt toppen god mat! Vi bodde på ett jättefint vandrarhem ute på Kungsholmen vid Fridhemsplan
http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv

Blev en ny jacka

En ny  topp på Gina Tricot: https://www.ginatricot.com/se/#/product/25393696 + ett halsband

Var hemma igår vid 21.00 helt slut. Så himla trött!

Tack gumman för en toppen helg! Vi måste göra om det!




Hotellrummet






































Vilar på rummet =), trött


Matdags i Gallerian Linda med sin bakadepotatis med skagenröra



Lindas potatis



Min helt gudomligt goda grekiskasallad =P

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellen

åh så hungrig jag blir av alla matbilder,, så gott det ser ut !

Postat av: Linda

Hm, bilden på mig blev ju bra. Eller INTE! ;)

Postat av: Linda

Hahaha, skrattar fortfarande när jag tänker på Magnus Härenstams glittriga klänning och Ola Forssmeds gaystyle. ;) Och Claes Malmberg är ju för rolig!



Absolut att vi måste göra om det! Det var jättemysigt! Tack för en jättebra helg gumman!

Puss

Postat av: Anna-Carin

Två skönheter på bild!

Tack-och-lov att inte gubbarna i glitterklänning é med på foto!!!!! Iiiik! Men det kanske finns cencur på dessa sidor?! smile Finns det nå´t fulare än nakna, håriga, knotiga mansben???



Ni som skulle gå och leva nattliv och dricka vin i Stockholmsnatten - å så köper ni hamburgare å går hem å lägger er i sängen... Vilka party-pinglor HAHAHA!

Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback