12.43 ny tid =)

Vaknade att en Jinx kom traskade över mig, efter en stund kom Spider hoppande på mig. Sist kom Ozzy kurrande och var jättekelig. Tog mig upp ur sängen, har en massa att göra idag. Möte på ena jobbet, sen börjar jag jobba på gården ikväll vid 18.
Gick i alla fall ut och sprang i morse igen. Gav mig sjutton på att det skulle gå bättre idag. Med toppen musik i I-poden så lyckades jag få bättre tid. Som sagt 12.43. Nästa mål blir att komma ner till 12.00 blankt. Vi får se hur det går. Nu blir det skumbad!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Vad duktig du är tjejen! Har ju förbättrat dig med mer än 1 minut! Önskar jag var lika duktig som dej!



Har i alla fall kommit igång och börjat röra på mig lite, tack vare innebandyn. Men mer träning ska det bli!



Snart ses vi - längtar!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback