Börjar jag bli sjuk?

Igår så vaknade jag med världens huvudvärk. Frös och svettades i omgångar. Jag vill inte bli sjuk, låg ner bäddad hela dagen igår i soffan. Gjorde inte mycket förrän det blev kväll. Då gick jag och älsklingen ner för att handla lite lördags gott. Blev lite vitlöks/dill dipp. Gjorde morot/gurkstavar.
*Smarigt*

Drack lite c-vitamin för att orka något, sen gjorde min älskling Smoothie med mango och jordgubbar =)

Men låg i soffan sen i alla fall. Tog Alvedon med huvudet vill inte ge med sig, har inte tid att bli sjuk nu när jag jobbar! Somnade i soffan när älsklingen spelade X-box vaknade vid 00.30 gick in och fortsatte sova

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mormor

Krya på dej gumman!

Här vräker regner ner och det blåser små djävlar ute. Riktigt höstruskväder. Längtar efter sommar-tiden i mars. Kramar till dej och dina killar.

Mormor

Postat av: Anna-Carin

Även om du é sjuk så é du i allafall sötare än den där gula, fula ankan! blink



Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback