Flyg bokat från Linköping-Visby =)


Kände att jag ville komma ner till Gotland nu när det tråkiga med min morfar inträffad. Dels för att träffa och umgås med honom, får ta vara på tiden. Vet ite hur länge jag får ha kvar honom.

Har kollat upp lite olika resförslag, funderat på att ta gotlandsbåten, men tar ju sådan tid tre timmar
Då skall jag först boka buss eller tåg från Linköping till Stockholm. Sen från Stockholm skall jag ta mig till Nynäshamn. Tar mycket tid och kostar därefter! Eller så kan jag ta bussen från Linköping till Oskarshamn, men där går inte båtarna bra under hösten/vintern.

Min mormor hade hört från sin arbetskamrat, att det gick billiga flyg från Linköping.
Blev såklart väldigt intresserad satt och googlade på det igår. Finns ett bolag som heter direktflyg.com det går flyg från Linköping direkt till Visby och tar 30 min.

Kostar 700kr om man är under 25. vilket jag är =) Så nu slipper jag sitta i timtal på buss/tåg. Och betala en massa pengar! Så otroligt bekvämt, så onsdag morgon lyfter jag. så roligt att flyga tycker jag =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Ja, det ska bli så skönt att du kommer - och billigt blev det ju för dig - jag betalade ju!;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback