Fruktansvärd dag! KIMI våran älskade Kina-puff

Kimi föddes i Sala 2 februari 2004. Hon hette då Suanho´s Smooth Coosa, men blev direkt en Kimi för oss.
Kimi betyder hemlighet.



För just ett år idag så fick min mamma och jag ta ett väldigt jobbigt beslut. Min mamma fick åka till veterinären med våran älskade lilla nakenhund Kimi. Endast tre år gammal =(

Problemen med Kimi kom väldigt kom snabbt och ett efter ett, först fick hon hudproblem, sen hittade de ett blåsljud på hennes lilla hjärta. Och sen drabbades hon av allergi och det var det värsta, hon fick sprutor, salvor, Aloe Vera både in- och utvändigt.
Tillslut fick vi ta till cortison, och efter längre tid användning av det så säger organen stopp. Och det var de som hände.

Kimis kropp orkade inte längre, Så hon fick somna in den 16 oktober 12.40 och slippa allt kliande och lidande.
Vill ju ha tillbaka henne varje dag, men inte om hon är sjuk! Vill ha tillbaka den lilla glada Kimi hon vara våran bebis och popcorn.

Men jag tror på ett liv efter döden och att man får träffa alla som man har haft i sitt liv. Så jag vet att jag kommer att få träffa Kimi i framtiden igen. Och jag vet att hon har det bra där hon är, ingen allergi och inget lidande längre.
Jag vet att hon har kommit till en bättre plats som är väldigt likt det här
 http://www.indigo.org/rainbow/

Jag är glad för de åren jag fick med Kimi och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta!♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Ja du Johanna... Den lilla kina-puffen var en alldeles speciell hund! Hon blev den energispruta som vår Ebbavovve behövde, hon var ett yrväder så liten hon var. De första dagarana så inhalerade hon ju maten ur matskålen som en dammsugare...

En 4-bent näsduk fungerade hon oxå som när man var ledsen för då for den låååååååååååånga rosa tungan överallt och vips så var tåranra borta och man kunde inte göra annat än att skratta! "Bebis" som hon oxå kallades finns alltid hos mej oxå, hennes långa skrångelben och bara mage var ett kapitel för sig... Kramiz mamsen

Postat av: Bara Linda

Hon finns här också, den lilla bebisen. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback