Helt chockad viken tid 14.01

I morse var vi båda lediga, älsklingen skulle inte börja sin föreläsning förrän vid 13. Och jag är helt ledig idag.

Vi tog det lugnt på morgonen, katterna bara far runt som 3 blixtrar. De är nog aldrig stilla =)

Det som gjorde mig så chockad var att vi bestämde oss för att ge oss ut att springa, vi tog oss upp till spåret. Vi bor ca 5 min från det. Vi skulle ta tid hur lång tid det tog att springa 2,5km. Jag trodde ju att jag skulle vara slut efter 5 min eftersom jag inte alls har tränat så mycket kondition. Utan mest varit ute och stavat eller tagit raska promenader.

Men tog mig runt, var lite har för älsklingen, han tyckte nog jag drog på lite mycket.! =) men så klart får jag världens håll precis innan det är dags för slutspruten. Måste avbryta och andas lite. Älsklingen springer i förväg. Men jag var bara 45sek efter sen.

Min slut tid blev 14.01. Kanske inte världens bästa, men är stolt över mig nu eftersom jag inte har tränat. Skall nog kunna få lite rutin på det här. Och i alla fall komma ner till 10min eller börja sats på 12 =).


Dessa skor har jag spanat på, de finns på Stadium och heter SAUCONY PG OMNI 6 MOD W  priset 1 199kr.



Sådana här strumpor har alltid jag när jag är ute och springer, de är extra tjocka framme vid tårna och hälen.
Toppen bra! Finns med på Stadium och kostar 79kr/par

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback