Leverans

Jo, fick mitt paket jag beställt från internet idag.
Nästa vecka är jag, älsklingen och min kompis Linda http://baralindaaaa.blogg.se/
som kommer ner från Sundsvall bjudna på Halloween fest.

Har beställt nät stay-ups, jag säger kasslerbyxor därför jag tycker det ser ut som sådant nät man har runt kassler =).

Jag har aldrig haft eller ägt några sådana stay-ups på mig. Men någon gång skall väl vara den första.
Kommer bli så fin, jag skall inte avslöja vad jag skall vara ännu får ni veta när det börjar närma sig den 31:a



Liten ledtråd på en av sakerna jag har till min utklädnad

 
Såhär ser mina nya stay-ups ut, men jag skall inte har skorna!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hur sexig ska du vara egentligen?!?! ;)

Postat av: Johanna

Måste ju bjuda på mig lite =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback