Lite ledighet.... då städning

Jo jobbade i måndags och sen varit ledig tisdag onsdag.
Städat lägenheten för det behövdes verkligen, har haft så mycket nu två helger,
så har inte funnits så mycket tid till städning förr =)
Men nu är det rent och fint igen. Har fått upp lite mer av sakerna vi handlade på Ikea i helgen.
Så fint!

Om två veckor är vi bjuda på Halloween fest, vad skall man klä ut sig till?
Jag har lite funderingar på vad jag skall klä ut mig till, men har inte riktigt bestämt mig.
Får se vad det blir!

Igår var jag och hämtade ut mina och Lindas biljetter, så nu är det verkligt! VI skall på The Producers
Kommer bli så himla roligt! Skall bara hitta biljetter så jag kommer hem också, men det löser sig :P

Missarna bara busar och trivs väldigt bra tillsammans!

Nu skall jag slänga mig i soffan

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Linda

Nu har jag bokat bussbiljett hem! Har du hittat några? Själv åker jag klockan 18. Längtar så! (inte tills jag ska åka hem från Stockholm utan tills vi ska åka dit).



Hm, vet inte heller vad jag ska ha på mig? Är det Halloween tema? Eller valfritt? Ska nog ta mig ut på stan framöver...



Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback