Löning och Löpning =)

Uppe 04.45 imorse skulle till jobbet. Börjar kl 06-12 idag så ä lugnt.Var väldigt lugnt på jobbet det flöt på bra!
Sen dags för löning idag,*sweet* katterna blev jätteglada när jag kom hem, cyklade ut till Tornby med älsklingen och köpte 10kg säck med James Wellbelove till kissarna.


Vi tog en sväng på Ljusexperten med, är på jakt efter ny golvlampa till vardagsrummet. Men har inte hittat rätt ännu.



Nu ikväll var vi ute och sprang 2,5km igen, vi har börjat med det här på allvar. Så himla härligt!
Andas den kalla friska luften, sen är det gratis med =o)

Nya tiden 13.20!! Det blir ju bättre och bättre.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Bravo hjärtat! Själv har jag cykklat till och från jobbet idag... Ska fortsätta med det, hela tiden och när det inte går att cykla ja då får jag promenera. I morse var det dessutom en växkarklocka som ringde 06.15?!?! Varför, när man börjar jobba 14.00... Jo den var ännu ställd på sommartid, jag skulle ut och gå min dagliga "power-walk" och så hade jag väl hjälrnsläpp när jag ställde den. suck Kramiz mammsen

Postat av: Linda

Vad duktig du/ni är! Skulle också behöva det. Fast just nu har jag lite svårt att få in det, när jag jobbar tre 12-timmarspass i rad. Oj, blir visst lite mycket jobb den är veckan...



Men snart är det torsdag och sedan fredag! Åh, vad jag längtar! Ska bli skönt att träffa er igen!



Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback