Ny vecka

Jo och det känns skönt! Jobbade 6 dagar förra veckan, väldigt skönt sen i i November när pengarna kommer =) Bra till julklappar och annat, måste börja fundera lite kring julklappar så jag inte är ute i sista sekunden sen!

Eftersom jag jobbade så mycket förra veckan han jag inte uppdatera något här ju.


Men hann fixa lite i hemmet och motionera. Tog mina stavar som jag fick av min mamma när jag ar nere på Gotland och hälsade på. När jag ännu bodde hemma brukade jag sno hennes stavar, så hon tyckte det väl var dags att jag fick ett par egna. *tackar* =)

 De är köpta på www.clasohlson.se och kostade då 169kr, men såg nu att de är prissänkta till 119kr.


Var ute och gick 7,5 km igår. Helt underbart, det blåste friskt och lagom kallt. Var inte så många ute i spåret.

Mina tankar förra veckan har även gått väldigt mycket på min morfar, han börjar må bättre, pratar mycket bättre. Men har fortfarande förlamning på sin vänstra sidan. Det kommer inte bli bättre.
Han skall få flytta ifrån sjukhuset nu, istället får han komma till ett korttidsboende. Där kommer han få vara i tre månader och sen kollar vi om han har blivit så pass pigg att han vill flytta hem igen. Men det tar vi då!

Har även börjat fundera på vad jag skall ut mig till, vi är ju bjudna på Halloweenfest =) Tycker det är så roligt att klä ut sig, men vad skall man klä ut sig till. Finns så himla mycket olika dräkter!



Men det kommer bli toppen! Men vad skall man välja!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Man kanske skulle ha den rosa ?! Det är ju min favo-färg... ;p

Postat av: Anonym

Why not =) Jag bara älskar humla-dräkten =)

Postat av: Anna-Carin

Jisses! Linda & JOhanna - inte behöver NI klä er till humla i allafall. Ni surrar på så bra utan det... Hihi! Kramiz mamsen

Postat av: Anonym

haha, gör vi?

Behöver vi aldrig fundera på att det är dödstyst när vi träffas =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback