Twinrix

Ursäkta avbrottet i bloggen, har varit lite att fixa med! Idag skall jag åka ner och fylla på mitt Twinrix vaccin. Den 4 Januari åkte jag iväg till Tanzania för att göra utlandspraktik i 6 veckor. Och för att slippa bli sjuk så tog ju väldigt många olika sprutor, då bland annat Twinrix.

Och för att jag skall ha användning av den i framtiden så måste sprutan tas innan ett års dagen. Vilket är snart! =)

Twinrix är ju ett vaccin mot Hepatit  A + B



Sen, Ozzy är bara min katt idag, har gjort mig skuldfri! Känns toppen!
Tur att man har en sådan snäll älskling.


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Linda

Se om de små liven, Ozzy & c:o, lever rövare när jag kommer och hälsar på. Jag kanske till o med får en sovkompis?! Nu ska jag iaf hämta min kisse och sova med honom. ;)



Ses i morgon! Längtar!

Puss o kram

Postat av: Bara Linda

Tack för igår! Så otroligt skönt att se dig igen. Har längtat jättemycket i två månader ju. Skönt att det inte är så lång väntan tills nästa gång. Ser fram emot Stockholm. Det ska bli Sååå mysigt!



Älskar dej!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback