Vill ha.... =)

Idag trillade det ner en hel hög med massa reklam, katterna flög överallt! Brevlådan är jättefarlig tycker mest Jinx. Den lilla fegisen!

Bläddrade igenom, har hittat en mobil som jag skulle vilja ha, mitt abonnemang går ju snart ut så. Skall passa på då, har tröttnat lite på den telefonen jag har nu. Skulle vara skönt med en ny fräsch telefon!
Sen hittade jag ju en Ipod med, slippa dela med älsklingen. Få ha bara sin musik och ljudböcker på =)



Tur att man snart fyller år och att det är jul :P

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Ipoden är ju inte helt fel.. Jag har en sån, fast en ROSA! Fast alla de där färgerna är ju snygga!

Lovar att du ska få låtarna från Gotland.. Vilka var det förresten ?? förvirrad ;)

Puss

Postat av: Johanna

Det var rätt många låtar, kommer inte riktigt ihåg. De du har på Ipoden =)

Postat av: Anna-Carin

Jaja, å så har mammzen ju INTE vunnit på lotto - än. Hehe! Men jag vill ju ha en ROOOSA mobil!!! Har ännu några månader kvar på 3-abonnemanget men sen kan jag ju byta.

Postat av: mormor

Det var ett bra tips på födelsedagspresent!!!

Kolla vad Ipoden kan kostar så kanske, kanske.......

Kramar mormor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback