Hösten är slut,vinter börjar att närma sig


Ja nu är hösten snart förbi,alla vackra färger håller på att försvinna!
Så tråkigt nu blir det redan mörkt kl 17, men är mysigt det med.
Då man kan börja tända ljus som står i fina ljuslyktor! Och bara doftar ljuvligt!


Idag mår jag lite  bättre än igår, men går ännu på alvedon och känner mig inte på topp! Så tråkigt...
Började med att ställa om klockan när jag vaknade. vilket blev rätt tidigt eftersom kissarna började att fara runt vid 07, körde de världens hinderbana över mig och älsklingen.
Men de är för söta, man kan inte vara sur när det har så otroligt roligt tillsammans!

Veckan som kommer är det jobb,möten och de sista förberedelserna inför Halloween =P



Min morfar han ligger där han ligger. Han orkar olika mycket varje dag.
Känns så konstigt att ha han på Korpen (kortidsboende).

För bara några veckor sedan, bodde han hemma i sin lägenhet. Visar verkligen att man skall ta vara på varje dag i livet. Man vet aldrig vad som händer!

Pratade med min gumma igår och fick lite positiv energi. Tack för att du finns Linda!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej igen!

Morfar var lite piggare idag. Åt en stor bit äppelkaka och jättemycket vaniljsås. Mums, mums!!

Kram mormor

Postat av: Linda

Tack gumman! Du är så snäll. Vet du att jag blir alldeles tårög när jag läser det du skriver om mej? Tur att vi ses snart, för nu orkar jag inte vänta längre. längtar

Älskar dej tjejen!



Krya på dig!

Pussar o kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback