Jobbhelg

Fredag
Jo denna helg jobbar jag, men har varit ledig några dagar nu i veckan. Såhar hunnit med lite ärenden och hemmasysslor i alla fall.

Igårkväll blev det Så kan det låta och Parlamentet, mycket skratt!









Lördag

Nu däremot skall vi göra pastasallad. älsklingen la köttet i marinad igårkväll. Vid lunch skall vi grilla med några vänner. Och vi har vädergudarna på våran sida idag! Underbart. Sen blir det jobb ikväll.
Ha det toppendag idag, det skall jag ha!



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hoppas det smakade gott med grillat!! Gubben är i

Stockholm så jag o Torsten fixar själva idag.

Kramar mormor

Postat av: Linda

Vad fin din blogg har blivit!



Den där salladen såg smarrig ut! Kan man få receptet på den? ;)

Nästa lördag är det du o jag som äter tillsammans. Längtar! puss

Postat av: Linda

Jag tittade också på Så ska det låta. Tycker att Peter Settman är grymt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback