Min cykel

Förbaskade skit. Blir så arg när folk inte vet vad "Mitt" betyder. Blev bestulen på min snart 3åriga cykel igår under tiden jag var på jobbet. När jag skulle cykla tillbaka dit min brukare bor. Så var cykeln spårlöst försvunnen!
Trodde först det var jag som hade blivit knäpp, - "Gick jag till jobbet?" Får väl cykla runt lite de närmsta dagarna och kolla lite på alla svarta cyklar! EXTRA noga
Åhh blir så arg!

Det är nu jag är väldigt glad att man har försäkringar, men ändå. Är så fruktansvärt onödigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Blir så ledsen för din skuld. Drömde att du hittade

din cykel slängd i en buske!!!

Älskar dej! Kramar mormor

Postat av: Emelie

Fy va surt! På det stället känns ju inte som stället där cyklar blir stulna...ligger ju så nära vägen och massa hus och fönster runtom. Jobbigt!

Klart vi ska ta en fika någon dag. =) Vi får höras. Kram på dig!

Postat av: Anna-Carin

WooDoo! Elr OUUUMMMM,(förbannelse+elände+olycka) alla eländen ska falla över de/den som tog din cykel - ser ni en helgipsad människa i Linköping - DÅ vet vi vem det var!!! Då kan vi dessutom köra upp ett cyklestyre i XW%ÖÖ@$[[ på den personen...



Kramiz mamsen

Postat av: Linda

Det var tråkigt att höra att du blivit av med cykeln! Jag håller helt och hållet med dig! Tråkigt att folk inte kan hålla reda på vad som är ditt och mitt.



Nu är det inte långt kvar... Längtar!

Några önskemål inför helgen? ;D

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback