Nya bilder från min delfindag!


Åhh vill tillbaka! Så himla underbart! Fick en skiva skickadfrån Kolmården av våran ledare som var med. På över 200 bilder. På mig och resten av gruppen! Ett minne jag kommer ha kvar för resten av mitt liv!

Tack ni som gav mig möjligheten att få göra detta! älskar er så otroligt mycket!




Puss stund


Vi har mysstund med Nofele
Klappa magen, killa på fenan


Jag ligger ner tredje från höger. De gör konster och pratar under vattnet. +18 grader i vattnet.
Jag frös så jag skakade, men bet ihop. Hur ofta är man i samma vatten som delfiner på så nära håll! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Den simturen hade jag gärna oxå gjort! Kul dock att DU fick göra det, så som du tjatat och längtat efter det i alla år... Kramiz mamsen

Postat av: Linda

Vilka fina bilder! Det där skulle jag inte ha någonting emot att göra. ;)



Snart ses vi! Längtar! puss

Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Va bra att det äntligen blev av med din simtur med delfinerna och att det blev så lyckat. Älskar dej mycket oxå. Kramar mormor

Postat av: Malin

Åhhh va mysigt de ser ut :) skulle oxå vilja simma me definer.dom är så fina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback