Kattungar

Idag känns det i mina ben att jag inte har kört styrketräning på ett tag. Men skönt att vara igång igen! På schemat idag står det en raskpromenad i spåret 5km. Sen lite fixande här hemma, konstig så fixar man varje dag och har alltid något at göra =)
Senare ikväll skall jag och Linn iväg till min kompis, hon föder upp sphynxar.
Hennes kisse fick en kull för ca två veckor sedan, dom vi skall och besöka ikväll. Men blir lika förälskad varje gång i de små skrynglorna som kryper runt och piper. Men vi har tre härliga grabbar, och inte plats just nu för en skryngla till. Men vi får se vad framtiden visar! =P

Om ni vill se de små söta kattungarna så kan ni gå in på Maria´s hemsida


http://vintermanen.sphynx.dinstudio.se/

Och klicka vidare på aktuellkull

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Hej gumman!



Aa det känns härligt att få blogga igen. Saknat det lite faktiskt. Jepp nu är jag tillbaka på fastlandet igen. Allt känns hur bra som helst =)

Yes, jag kan i stort sätt alla dagar iaf. Saknar dig som tusan! Vi vill träffa dig med, det var så länge sen. Så nu SKA vi ses =) Hoppas att allt är bra med dig.



Kramar från mig o Elliot

Postat av: Fanny

Hihi vi skall dit i morgon alltså :P

Kanske slår en pling i morgon om jag hinner. Vi skall bara dit en snabbis i morgon nämlingen :) Vi får ses snart tycker jag. Saknar dig!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback