Övningskört till drömboendet!

Igår kväll var jag och Linn åter ute och tog en sväng. Blev förbi Biltema då lite små saker skulle inhandlas, vidare till plantagen för att köpa krukor. Trevligt när det är rea och allt! Sen tog vi en sväng ut i ett området som heter Ekängen ligger ca 15 min fram Linköping. Och oj vilket ställe, vilka hus, miljö. Jag tror jag vet precis vart jag vill flytta den dagen vi skall börja planera familj. Kan man ge sina barn en bättre uppväxt kändes det som igår. Och Linn höll med mig =)

Vi åkte nog runt minst i 40 min där ute och svängde i på väg efter väg, Såg allt från lökvägen, jordgubbsvägen, hallonvägen. Så sommrigt! Men inget hus förrän vi båda har jobb. Tur att älskligen blir klar nästa sommar =)

När jag kom hem hade min underbaring beställt hem pizza, så jag värmde bara min. Gud så gott att frossa ibland!
Vi kollade klart på filmen som vi hade börjat kolla på kvällen innan. Benjamin Buttons underbara liv.
Vilken jättefin och bra film!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Annars är det toppen att vara barn på Gotland oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Johanna

Jo jag vet, men det bör finnas jobb för båda då. Sen blir man så fast på lilla öjen =/

Postat av: Mormor

Man blir inte fast på öjen. Det finns båtar och flyg

som man kan åka med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback