SEMESTER

JA nu är det inte längre, 4 veckor, 7dagar eller några timmar kvar. Idag är min första dag på semestern! Känns så himla skönt, vila och bara göra det jag vill göra. Samla nya krafter så jag orkar ta mig igenom den mörka hösten som är framför oss.

Längtar så att få komma iväg med älsklingen, men visst blir man lite oroad när det är på nyheterna om att det bara att sprängts nya bomber i Palma. Tur skall vi ju inte dit, men oron finns där ändå!

Idag blir det att växla lite pengar, och börja små packa lite. Både till mig och missarna =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Postat av: Mormor

Ha en riktig skön semester med din älskling.

Från en som har börjat arbeta idag!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback