Städning, bio +gott sällskap

Igår började med en toppen god frukost och kollade sedan på min morgon serie. Tittar bara på den när jag är ledig. Vet inte vad det är som har fått mig att fastna för just den här serien. Våra bästa år. Den har hållit på sen 60-talet i USA. =)


Efter detta kära program som blev det som sagt städning, dammtorka, dammsuga, torka golven. Så underbart att ha det helt rent och fint! Det doftade Ajax i hela lägenheten.

Fick även ta mig en snabb cykeltur ut på Tornby för att handla en säck med kattmat, katterna stod utan mat. Och leveransen från foderbilen trodde jag skulle ha kommit igår. Men den kom idag istället! Köpte även mig en scarf och nya solglasögon nu till semster.

Precis innan vi skulle ge oss iväg över till Jocke & Linn. Så ringde det på dörren, utanför stod en rätt ung kille. Han visade upp ett kort och berättade att han var dammsugarförsäljare! Trodde inte sådana fanns kvar idag?! Han frågade hur ofta vi städade, fick våttorka m.m. Sen frågade han också om han fick göra en demonstration på Electrolux nya dammsugare. Men det hade vi inte tid med. Han gick väldigt frivilligt ut och tackade för sig =o).


Vi tog en cykeltur ner på stan, vi skulle gå och se "Sommaren med Göran". Nu i efterhand så var det en jättebra film, jag
skrattade nästan hela tiden

.


Så mitt betyg

Sedan cyklade vci hem och satte oss på Jocke och Linns ute plats och drack lite vin och pratade, skrattade. Kl var 01 när vi gick hem! Stackars min älskling som skall upp kl 06.


Idag blir det lite lugnt på förmmiddag, ikväll blir det ut och övningsköra lite. Innna våran Road Trip till Oskarshamn =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Tack så mycket gumman <3



Tror tyvärr att det inte blir bättre, inte mellan mig o Pelle iaf.. Vi är på sluttampen i vårat förhållande och han har sårat mig djupt. Mitt hjätra är krossat för sista gången och jag tännker aldrig mer lita på någon jag är tillsammans med..



Saknar dig <3

Postat av: Fanny

Tack så mycket gumman <3



Tror tyvärr att det inte blir bättre, inte mellan mig o Pelle iaf.. Vi är på sluttampen i vårat förhållande och han har sårat mig djupt. Mitt hjätra är krossat för sista gången och jag tännker aldrig mer lita på någon jag är tillsammans med..



Saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback