Underbara söndag

Underbart med ledig helg! Har bara gjort roliga saker. I morse hade jag och älsklingen en behövlig sovmorgon, vaknade till att Ozzy staplade upp i sängen och nafsade mig i näsan. Upp ur sängen och tog en dusch så jag verkligen vaknade till. Ut i tvättstugan och fyllde två maskiner. Sen gick vi ut och gick en powerwalk. Så himla skönt, var ute i 40 min och traskade!

Tvätten var precis klar när vi kom tillbaka, hängde den och se la jag mig i soffan en stund och sappade runt lite. Inte så mycket att titta på en söndag. Bara en massa repriser.

Vi var ner på hemköp och handlade lite, behöver ju inte stor handla. Vi åker ju SNART!! =P Ikväll skall vi äta hemmagjord pizza och äta naturgodis, soda vatten och titta på film och mysa! En perfekt söndag! I alla fall när jag har en sådan underbar sambo! <3









Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Min gubbe jobbar i 42:an. Jag och "Brucan" har lagt in 8 bukar med gurkor i köket. (Han har stått för musiken).Torsten och Ebba ligger och sover.Himlen är grå. Valdemar kommer att inta staden i kväll och jungfrun blir inmurad. Kramar till er! Mormor

Postat av: Anna-Carin

Pizzan såg toppengod ut! Ser fram emot att bli bjuden på nåt sånt gott när jag lämnar tillbaka alla mina 4-benta barn-barn! Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback