Varför så kallt i Sverige!? =)

Borta bra men hemma är bäst.! Det ordspråket stämmer verkligen inte denna gång. Borta bäst, hemma bra! vill jag uttrycka mig istället. I alla fall för stunden

Igår när jag vaknade upp nere i min säng på Mallcora så hade jag inget lust att gå upp, packa ihop allting. Ville bara gå ut och lägga mig vid poolen än en dag och bara njuta. Slippa tänka på tid, och vilken lunch,kvällsmat som skall börja lagas eller förberedas,

Tack min underbara älskling för den otroligt fina vecka vi har haft tillsammans. Har verkligen laddat upp batterierna inför hösten. Vi kunde inte ha valt ett bättre resmål för just den här resan. Vi fick verkligen allt vi ville ha!
Vi hade tur i oturen med matförgiftningen, att den bara stannade en dag och inte hela resan =). Har varit och besökt Drakgrottorna och ätit massa god mat

Igår eftermiddag när vi klev av bussen i Palma får att gå in på flygplatsen så var den 38grader! När vi tre timmar senare kliver av planet i Norrköping möts vi av hellregn. och 16 grader. Då var det inte roligt längre =(

Nu är det bara att återvända till vardagen, idag gör jag det med tunga steg. Kommer nog kännas lättare imorgon =)



Drakgrottorna


Mitt hem sen senaste veckan =)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Va skönt att ni har haft det så bra, att ni inte ville åka hem!!!!! Det kommer att vara ett minne att tänka på Mallis, solen och +38 gr, när snöstormen vinar och pinar! Puss och kramar!!

Postat av: Anna-Carin

Äääh var inte så känslig... blink Det är väl varmt&skönt här hemma?! Vilken tur att jag ännu har MIN resa till värmen kvar då så jag kan retas lite... Hehehe! Snart packar jag ner kissemissarna oxå och kommer å lämnar tillbaka dom, men då blir det T O M T! Just nu racar alla 3 från kök, hall till vard.rum så allt ligger i skruv&veck och inget är som det ska. Puss&Kramiz från mamsen (som inte gillar "kärleksbett" i näsan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback