JAAAAAAA!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mormor

Kalle var oxå bra!!!!

Postat av: Fanny

Hejsan :) Nä jag gjorde ju inte det, dum som jag var haha!

Men nu har vi köpt en ny iaf och den fungerar helt perfekt, weeii!

Japp, vi åker ner nu på måndag och skall stanna där till den 2:a januari. Skall du ner nått?



Kram <3



Postat av: Fanny

Åh vi måste försöka hinna ses när du kommer ner! Var ju jääättelänge sen nu. Du kan höra av dig på min mobil när du är nere :) 0730746998.



Kramar

Postat av: Fanny

Yes det visste jag ;P

Aa, känner redan nu att jag kommer bli nöjd. Är allt bra med er då?



Med oss är det bara bra. Elliot kryper runt massor nu så man får jaga honom hela tiden. Får inte en lugn stund haha :)

Postat av: Fanny

Glömde kramen :P

Postat av: Fanny

Det är helt sant. Man får göra det och på sätt hedrar man våra gamla gubbar :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback