Bruce Springsteen

Idag är jag uppe med tuppen! Har suttit framför datorn sedan 06.30 för att uppdatera sidan som börjar sälja Bruce Springsteen biljetter. Kl 10 är det dags att fälla ut klorna och slåss för fyra biljetter till den 5 juni när "Bossen"står på Stockholms Stadion.

Var ju på Ullevi förra året och det var verkligen mäktigt! 55000 människor. Är nästan lika många som Gotlandsbefolkning dockbara med lokalbefolkningen inga tursister inräknas =)

Så nu sitter jag här och väntar 5 min *trycker* uppdatera sidan. Ja så får jag nog hålla på fram till kl 10

Annars idag blir det personalmöte och fika på stan med en kompis. Ikväll blir det Bodypump för hela slanten.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Håller tummarna att vi får biljetter till THE BOSS!!!

Kram mormor

Postat av: Ellen

fick du några biljetter ????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback