Första träning för i år

Ja, nu har jag varit ner och kört mitt efterlängtade Bodypumps pass. Åhh helt underbart var det att få köra igenom hela kroppen och anstränga varenda lite muskel.
Kommer nog ha lite träningsvärk imorgon, men då har ju träning tagit! Så var ner och förnyade mitt gymkort, så kan jag ha det i ett år till. *nice*

Imorgon blir det lite träning, och sen jobb. Skall hoppa in i duschen nu och sen blir det välförtjänt mat!

Sen skall jag slänga mig i soffan och kolla Grammisgalan

www.tv.nu
En kanon bra sida om man vill ha koll på vad som går på tv!




Allt som behövs för att köra lite Bodypump och sen toppenbra musik såklart!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Tror du att du får träningsvärk??? Hoppas du får något gott att äta av kocken.

Puss och kram mormor

Postat av: Johanna

Har lite känning av träningsverken. Men trodde jag skulle ha mer ont! Så visar ju att man är tränad i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback