Ny hylla

Idag har det varit en hemma dag. Så otroligt skönt med sovmorgon! Har ju jobbat som bara den, både förra veckan och den här veckan. Igår var jag så trött så jag somnade på soffan och sov i två timmar. Men var behövligt.
Men tillbaka till idag, vi har som sagt köpt en tavelhylla till sovrummet. Och den borrades upp idag.

Blev jättebra, fina kort på de vi tycker om och lite ljus så det doftar gott! Toppen nöjd!
Har en sådan händig älskling!




Ikväll blir det Bodypump så himla skönt att få komma iväg och svettas och träna igenom hela kroppen. *nice*
Nä nu skall jag ta och fortsätta fixa lite här hemma!
Ha det bra!

Cya

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej på er!

Det blev jättefint med hyllan i sovrummet.

Och en liten naken kisse i sängen oxå!!!

Kramar mormor

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Var det hyllan vi köpte när mamma, du och jag var och handlade på luciadagen? Blev ju jätte bra.

Det är bra med att ha en händig karl!!

Kramar mormor

Postat av: Johanna

Jopp var den hyllan =). Jo jag blev väldigt nöjd!

Postat av: Linda

Sebbe kanske skulle komma upp och fixa upp min tavla? ;) Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback