Våran förlovningsdag

Den 19juni är det 3 år sedan min underbar älskling "friade" till mig. Då befann vi oss i Rom på en jättemysig restaurang. Blev en sådan uppståndelse, det sköts mousserande vin och applåderna ekade. Och vårat resesällskap på ca 30pers hurrade och ja det blev nog större än vad älsklingen hade planerat. Han hade fixat ringar och allt i hemlighet.
Jag svarade såklart ja på direkten med gråten i halsen, jag var så lycklig! Är jag fortfarande idag. Jag är nykär varje morgon jag vaknar bredvid min älskling. Hoppas vi får många många år tillsammans!

Tillbaka till våran dag då, som råkade bli den 19juni -2007. I år så delar vi dag tillsammans med Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel. Kommer flaggas och vara världens firande på VÅRAN dag =)

Vi skall tillbringa en dag + natt på ett ställe som heter Villa Fridhem!



Spapaket

  • Underbar SPA behandling
  • Tillgång till vår pool- och relaxavdelning
  • Lån av badrock och tofflor i härlig frotté
  • Färsk frukt
  • Afternoon serverad i våra vackra salonger
  • Ett glas champagne
  • Fyrarätters meny i Prins Carls matsal
  • Logi och frukostbuffé med småvarmt

Våra behandlingar:

Ingeborg: Mjukgörande aromaoljor som omsluter din kropp samt en underbar hårbottenmassage


Carl: En lugna avslappnande aromamassage

Vi kommer bo i ett dubbelrum och bara njuta och rå om varandra! <3

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Låter underbart! Älskar er båda och beundrar ert förhållande så mycket. Ni är rädda om varann!

Postat av: mormor

Ni är värda all världens firande!!! Låter jätteskönt.

Slappa och njut av eran dag 19 juni!!! Sköt om er!!

Postat av: Sofie

Åh! Fridhem är så underbart fint! Bor ungefär 10 minuter där ifrån. Deras frukost är underbart god! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback