Äntligen en lugn helg!

Fredag

Kl 04.45så ringde min kl, iväg till jobbet. Började där vid 06-14.
Skönt att sluta tidigt på en fredag helgen blir verkligen längre. Behöver få vila den här helgen och bara göra ingenting.
ag och älsklingen vi gjorde hemmagjord pizza och åt godis och drack Cola. Gör ju vi bara på helgerna! =)
Köpte även hem ett paket med mums-mums till älsklingen.

Kollade på film Transporter 2 väldigt bra film Jason Stattham
som har huvudrollen han är ju verkligen en snygging. Riktigt häftiga actionscener i den.





Lördag
Vi sov väl till 09.45 gick upp och ut till tvättstugan och kastade in tvätten.När jag kom in hade älsklingen fixat frukost, gullegubbe! Sedan var det några vändor fram och tillbaka till tvättan, skönt blev bara fyra maskiner idag.
Sen dammsög älsklingen och det luktar rent och fint. Så skönt. Imorgon skall vi ut och springa bort alla godsaker vi åt i helgen. =o)


Ikväll blir det först Stjärnor på is sen skall vi kolla på The Happening, har ju inte sett den. Får se om jag tycker om den!
Tur att man har älsklingen man kan sitta bredvid om det blir läskigt! =)

Om filmen: Jag tyckte den var helt okej, lite rädd blev jag faktist. Men tur att det finns kudde man kan ha framför ögonen =)
Älsklingen hoppade med till någon gång. Nä nu blir det en ostmacka och sedan att krypa i säng.
Godnatt


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback