Fredag, lördag & Söndag

Jo idag var det en dag jag såg framemot. Jag och mina "gamla" klasskamrat Kenth skulle göra ett återbesök på Valla. Där vi läste till Fritidsledare.
09.00 hade vi bestämmt möte utanför. När kl börjar närmar sig femöver.Då ringer Kenth, jag är i Norsholm. Vilket betyder ungefär 20 min väntat till på honom =)

Men han dök upp tillslut. Så roligt att träffa lärarna igen, och eleverna. Blev fika och lunch.

Tittade upp på kl och såg att den redan var runt 13.10, jag börjar jobba 14. Blev en snabb sväng förbi hemma, sen iväg igen. Slutade 23 igår kväll.

Lördag
Blir som sagt lugn, skall köpa nyventil till min cykel,några snodde den från min cykel igår när jag jobbade.
*Blir så trött* Konsert på gården ikväll, se jag verkligen fram emot.

Söndag
En sväng ut på Tornby för att fira kattens dag och kolla om det finns elementbäddarr till bra priser. Får grabbarna katt i julklapp av oss =) Tror det blir uppskattat! Sen adventspynta i lägenheten, det är så himla mysigt. Nu saknas verkligen bara snön!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Härligt med lugna dagar! Klappa kissarna katt från mig... Mest på min lilla Spiderrumpa! Glöm inte gardinstångsgrejerna till mig -i SVART!!! PuzzeliKramiz från mamsen

Postat av: Kenth@

Såg i min SMS-log att jag messade dig vi ca 08:41, då var jag mycket riktigt i Norsholm, och sedan så anlände jag faktiskt 09:07 till Valla, typ . .så dä så....



Men riktigt QL vare att träffa dig och de andra lärarna och eleverna i F2, konstigt att skriva så, men så är det. . .. . kram // Kenth@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback