Halloween fest


Det kommer bilder!




Först jobbade jag till 14.00 helt slut, hade jobbat kvällspasset dagen innan. Men trevligt när lönen kommer =)

Möte upp min älskade Linda nere på stan! Gud vad jag har längtat! Vi började gå runt på stan för att leta utstyrsel inför kvällen. Jag hade ju redan min utklädnad klar. Värre var det med Linda. Men efter ett besök på leksaksaffären,Åhlens och Lindex så var vi klara.
Vi hann dock inte ta någon fika. Med det gör vi i Stockholm nästa gång istället =) Vi tog bussen hem, hoppade av vid Hemköp och inhandlade kvällsmaten som blev Tacos!

Våra andra vänner R och H som också skulle vara med på festen, H skulle egentligen ha jobbat, men fick nu ledigt istället. Vilket var bra, men hon satt utan dräkt. En snabbkoll i min garderob så hade vi plockat ihop en utklädnad där med! Praktiskt ibland att inte kasta allt som man tror inte skall komma till användning.

Sedan var det dags att göra sig i ordning med sminkning och allt. Det blev GuitarHero och prat i soffan innan vi vandrade iväg till festen. Var ganska mycket folk, vi satte oss i korridoren och umgicks. Oj vilken fantasi vissa har, vilka dräkter man kan få till. festade under kvällen med.Jerry & Perry (Bröderna Fluff), Dracula, skolflickor i kortkort, pirater, mfl.

Det roliga slutade kl 03 när JAG inte orkade hålla mig vaken längre. Vi gick hem och åt upp  resterna av tacosen som var kvar. *smarigt*
Sen gick vi och la oss, somnade direkt!
 Vaknade av klockan på morgonen, linda skulle tillbaka till Åtvidaberg. Vi åt frukost och sen följde jag henne till bussen.

Sen sov JAG hela dagen, tog igen lite sömn! Vaknade kl 17.00 på kvällen sen =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Tack för en mysig fredag! Det var härligt att träffa dig igen! Fick du någon tacos på småtimmarna? Trodde att det bara var jag & Sebbe som åt...



Längtar till Stockholm! Ska vi dra till Berns efteråt? Skulle vara nice! :D



Älskar dej!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback