Inställd föreläsning blev en Ny lampa


Idag var ju snabbt upp ur sängen.Skulle ha varit på en föreläsning idag med jobbet om etik och moral, handikappsfrågor. Men den blev inställd.
Har sovit rätt bra, fast jag har haft tre katter sovande på mig. De ramlar runt lite i sängen när jag vänder mig om. Men de är så mysiga att ha i sängen. Är som att ha tre små värmekuddar under täcket. Blir väldigt VARMT ibland!

Åt frukost och sen cyklade jag ut på IKEA för att köpa ny lampa till sovrummet

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50070651

Tog ca 25 min att sätta ihop, lite pilligt men vad fint det blev i sovrummet. Så mysigt!

Nu skall jag sticka iväg till jobbet.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Lampan var jätte fin. Ha en skön helg.

Kramar till er!

Mormor

Postat av: Anna-Carin

Nice! Den vá fin... Må toppen och njut av ledig helg! Älska di + Sebbe + kissarna - kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback