Inte haft tid

Var verkligen inte igår som jag skrev här.
Har varit rätt mycket med jobb och sen blev jag förkyld i en veva med. Känns inte som jag gör annat än sover och jobbar.
Älsklingen kan inte tycka att jag är så rolig hela tiden, när jag bara jobbar kvällar. Men tyvärr är det så vissa veckor.
I helgen är det inget jobb, vi har lite saker med att fixa här hemma. Sen bara att umgås och ta det lugnt tillsammans. Så mysigt!
Sitta i soffan med massa glass, godis och titta på film. Är ju inte dumt det. Sen skall det bakas lite bröd med!

Våran lilla älsklingskisse Jinxen har gått och blivit förkyld, han ligger bara och sover och orkar inte så mycket. Nyser och nyser. Går nog över snart med massa vila och kärlek från oss.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Stackars lilla Jinxen. Hoppas du blir bra snart.

Du får inte smitta ner dina polare Ozzy och Spider.

Krya på dej! Hälsa matte och husse oxå.

Mormor

Postat av: Ellen

stackars lilla jinxen,,, pappa Calle hälsar att han ska krya på sig !

Postat av: Ellen

men nu tänkte jag ju helt fel,, jinxen är ju inte calles grabb !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback