Jobb, Lussebullar

Jaha, har bara blivit en massa jobb denna helg. Men trevligt det med sen i slutet på nästa månad.
Vi hade en trevlig kväll på gården igår, med besökare och konsert och massa trevligt.

I morse hade jag och katterna sovmorgon till 10.30 efter det så åkte jag ut till Tornby för att inhandla lite grejer och gå på Djurmagazinet där de firade kattens dag.
Köpte bara nytt pellets till katttoan åt katterna =)

Nu håller jag på att bakar lussebullar som jag och älsklingen skall ha till adventmyset ikväll. Med glögg, pepparkakor och lussebullar!
Åhh så mysigt, det som saknas är bara SNÖ!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Mycke katter är det... Hoppas dina lussisar blir goda, mina blev smaskiga, ni får smaka sen!

Kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback