Klippning, ny kalender

Kom på här om dagen att jag inte har klippt mig på över tre månader. Eller gjort någon rolig färgning, slingor de är nog minst två år sedan.
Kände mig som en skurmopp i huvudet kan varalite roligt att vara snygg i håret och få lite färg, nu när det är höst och tråkigt..

Igår hade vi möte på jobbet, efter det gick jag till Bokia för att köpa en nykalender så jag har koll på 2009 =)
Hittade en jättefint.

Kl 12.00  hade jag bokat tid på http://www.salongbrannpunkt.se/

Världens bästa salong här i Linköping, jag har alrig klippt mig någon annan stans. Men hittar man ett ställe som jag alltid har gått ifrån nöjd. Så fortsätter jag ju gå tid. Trevlig personal och så himla duktiga!

Blev nu hårfärg och slingor.
Mörkbrunt med honungsvarma slingor, är så grymt nöjd!

Lägger in lite bilder på bleka mig med ny hårfärg =)







Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellen

skoj,, jag älskar kalendrar,, kan inte vara utan !

Postat av: Johanna

haha. Nä jag har mitt liv i dom ju. Kalender, mobil och hemmanyckel! Klarar jag mig inte utan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback