Massa minnen

Igår låg jag hela dagen, hade frossa ena stunden sen svettades jag. Så jag blev hemma från jobbet. Får se hur jag mår på torsdag då det är dags att jobba igen.
I morse tog jag mig lite ork att kolla igenom gamla bilder, sortera och radera. Massa bilder hittade jag som jag hade glömt bort. Har fått mycket skratt under tiden i morse när jag satt och gick igenom alla bilder.
Så roligt att ha i framtiden!



Linda & Jag



Min morfar innan han blev sjuk (Gullgubbe)


Mamma Anna-Carin, mormor Berith ♥



Älskade lilla Kimi (Är i hundhimlen)


Min älskling som jag är så glad att jag har!


Ebbatussen


Underbara Zanzibar (Tanzania)


Barnen i byn på Zanzibar


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback