Min hårfärg

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Va läckert ditt hår blev!!. Ock du är lika vacker som vanligt. Kramar från mormor

Postat av: Kenth@

Ahh, men alltså... .. . Ska du oxo ha samma hårfärg som jag ?? :-)

Kommer ihåg att Cicci hade det ett tag, eller var det inte så ??

Men snyggt blev det på dig, och det stämmer nog, ut i solen . . . . snart äré midsommar .. . kram / Kenth@

Postat av: Johanna

Tack Kenth!

Du är så go! Klart man följer de som är äldre.Brukar ju ha lite koll. Fast Kenth, jag har blonda slingor. Inte gråsilver ;)



Jo får fixa fram solen nu!

Kram

Postat av: Kenth@

Vaddå gråsilver, jag har ju oxo färgat, fast i mera åt rött . . .. . ju . . ..



Närå, här görs inget i onödan, ekonomin är ansträngd så det förslår. . .. Julmarknad ikväll i Klockaretorpet, sedan renovering av vår FTG-lokal som vi inte fick några pengar till, det får vi göra själva... som fritidsledare istället för att skicka in en byggjobbare som har alla verktyg, suck . . .

Så nu blir jag väl lite ljusare i håret när man stått och slipat bort speckel och gips. . ..

kram // Kenth@

Postat av: Johanna

Men vad fint du matchar du julen =)

Så du jobbar på, heltid? Idag blir det 10-12år verksamhet och i helgen konsert på gården. Full rulle!

Får ta något fika sen innan jul och det går att få ihop!

Kram

Postat av: Kenth@

Japp, fullt till nyår, sedan 0 timmar.. . ..



Funderade faktiskt över samma sak, åka till Lkg o träffa dig och ta en sväng till Valla för att byta nåra ord med våra "gamla" lärare...

Må-Ti jobbar jag 8-18 ungefär, on-to så jobbar jag 14-22 så om det passar dig, någon onsdag eller torsdag?? Fredagar är lite olika, och var 3:e ledig, typ imorrn... ??

Postat av: Anna-Carin

Du är vacker dottern min! Ska bli så skönt att få kram aom dig nästa vecka... Jobba lugnt nu, Johanna.

Å Kenth, du ska VERKLIGEN ta det lugnt - tänk på att du é gammal!!! :-D



Kramiz mamsen Anna-Carin

Postat av: Kenth@

Självklart så tar jag det lugnt, fast jag spelar badminton på riktigt hög nivå flera gånger i veckan, just för att jag ÄR gammal och måste hålla igång benstommen och kanske musklerna :-)



Något att tänk på kanske, även för Johanna, har inte sett at hon är oh styrketränar så mycket numera. . . .hmhm kram....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback