Vila i Frid morfar

Idag kom den dagen jag aldrig hoppats uppleva. Min älskade morfar valde att inte stanna kvar på denna jord efter en tids sjukdom. Efter 87år pådenna jord orkade inte hans kropp längre.








Han somnade in kl 07.55, han slipper ha ont och slipper ligga som ett kolli. Det gick lugnt han bara somnade in.
När han fick sin storke den 3 oktober,den dagen började han eleva sitt liv i rullstol. Morfar som alltid varit aktiv och haft svårt för att vara stilla sittande. Skulle hans liv bli såhär, med ena sidan förlamad och inte kunna äta och dricka klokt.

Det är inget liv för mig!

Älskar och saknar dej morfar! Men vi syns en dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Linda

Tänker på dig gumman! Massor med kramar



Postat av: Ellen

beklagar verkligen ! styrkekramar !

Postat av: Mormor

Hej Gumman! Va fint du skrivit om morfar. Vi saknar alla vår "morfar". Sköt om dej och dina killar.

Kramar från mormor och Kjell

Postat av: Anna-Carin

KRAMIZZZ hjärtat mitt! Älska di...



Mamsen

Postat av: Johanna

Tack, jo han är VÄLDIGT saknad! Förstår inte att han är borta.

Postat av: Bara Linda

Jag vill bara säga att du betyder så mycket för mig!

Saknar dig gumman!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback