Alla hjärtans dag

I morse hade jag och Sebbe sovmorgon. Jag vaknade att jag hade att kattrumpa i ansiktet *usch*
Vi båda älskar presenter så, vi sprang åt varsitt håll för att hämta den andres present.

Sebbe fick av mig en skjorta och nya strumpor, och jag fick ett I-pod armband. Toppen att ha till gymmet eller när jag skall ut och springa sen till våren.

Sedan blev det rostad macka med apelsinmarmelad och O´boy! =) Sebbe åkte iväg till skolan för att plugga några timmar.

Jag fick världens ryck här hemma. Har rensat i garderoberna så nu står det en kartong med kläder som skall skickas med röda korset. Och en som är trasiga kläder och skor som skall till återbruket. Vad plats det blev i skåpen =)
Ett själ att handla nya vår saker!

Duktig som jag var så dammsög jag också. Blev storhandel på Willys.
Sedan åt vi hemmagjord friterad kyckling med ris, sötsursås. Till efterrätt friterad banan med vaniljglass och sirap!
SÅÅÅ GOTT! Har världens bästa privata kock som sambo! Älskar han så mycket!

Nu blir det melodifestivalen. Imorgon skall vi ut till IKEA och boka våran sängavel! *hihi*





Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej på er!

Ni är världens mysigaste par. Hoppas ni fick en

fin Alla Hjärtans Dag båda två.

Kramar till er. Mormor

Postat av: Linda

Många pussar o kramar på alla hjärtans dag i efterskott!



Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag! Fint med ett Ipod armband. Funderar själv på att köpa ett sånt (hör och häpna, jag ska också ut och springa). ;p

Själv har jag tillbringat min helg i Östersund och trakterna runt omkring. Vi har haft dubbelmöte med innebandyn.



Saknar o älskar dej!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback