Träningsdag till max

Jo,idag vid lunch så åkte jag och Sebbe ner till Campushallen . Vi hade bokat in ett badmintonpass på en timme. Så otroligt roligt att spela badminton. Efter 20 min var jag helt slut i kroppen och armarna. Men gav inte upp =) körde hela passet igenom.
Dock förlorade jag, men man kan inte alltid vinna!

 Efter det så åkte Sebbe hem medans jag fortsatte in till gymmet. Blev 15min kondition och sen rygg och ben idag. Så härligt nu i efterhand, jag känner verkligen hur genomtränad hela kroppen är idag!

 Imorgon kanske det inte blir lika roligt med träningsvärken. Men men får ta det =) Vi skall nog inför det här med badminton varje söndag! Så roligt!!




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Vad duktig du är gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback