Äntligen

Igår var jag och en kompis på stan innan jag skulle börja jobba och hon skulle till frissan =)

Vi träffades på storatorget ni som bor i Linköping, efter det tog vi en sväng in på GinaTricot. Skulle vi inte ha gjort!
REA på nästan allt.
Det bästa var att mina jeans som jag har kollat på långt innan jul, och som Linda köpte före mig när vi var i Stockholm *skitunge* =)

Men igår så så, var dom nersatta också. Kunde det bli bättre? Så för mina jeans som hade kostat 500kr betalade jag nu 249kr *sweet*

Nya tröjan
https://www.ginatricot.com/se/#/product/25156154


Byxorna heter Olinda Baggy Jeans
















Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Snacka om vilken tur du hade!!! Var ju med när du provade jeansen när Kjell och jag var hos er.

Kram mormor

Postat av: Linda

Dom är så himla snygga! Passar ju lika bra på dig som på mig. ;) Haha, jag hann ju köpa jackan först också! Tihi.

Kolla på tågbiljetter i mars/april (3 månader framåt). Då kan det finnas biljetter för 95-120 kr st/enkel. Det är ju inte så farligt, eller?!

Duktig du är som tränar! Jag har lovat mig samma sak, men just nu har jag inte så mycket tid (att träna förutom innebandyn). Går in och jobbar ganska mycket extra tid.. Men jag hoppas att jag snart är igång med den andra träningen med.

Saknar dej.

Puss

Postat av: Linda

Olinda... Nee, BARA LINDA! ;D

Postat av: Anna-Carin

Snygga!!! Det var länge sen jag såg nå´t löst sittande på dej ungen min! Rea är ju så kul, för billtigt är bäääst...

Tröjan var fin, blått som sommarhimlen. Kramiz mamsen

Postat av: Anna-Carin

Är INTE färgblind... Hade bara bråttom... ;-D Den va fin - svart - vit m ansikten, lite lagom personlighetskluven...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback