Gym + Jotex

Yes. Var ner vid lunch idag, körde 15 min på crosstrainern sedan blev det rygg, mage och lite triceps träning. i 1,5timme.

 Så skönt!
Var de enda musklerna jag inte hade ont ifrån gårdagens träningspass. Men imorgon lär jag nog ha träningsvärk i hela kroppen. Men det är ju så härligt!

Jag känner mig så otroligt duktig. Efter min träning så tog jag en Gainomax (Choklad). Och för er som inte vet vad det är är det en mjölkbaserad dryck som innehåller mycket protein och kolhydrater som gör att musklerna återhämtar sig snabbare och man bygger muskler.

"Produkten riktar sig till personer som tränar regelbundet och är utvecklad för att återföra de näringsämnen som kroppen behöver för att snabbt återhämta energi och maximera effekten av fysisk träning" http://www.borasatletklubb.com/arkiv/gainomax.php

Åkte hem och tänkte jag skulle använda mig av min rabatt på Jotex. Fick hem katalogen igår. Och jag och älsklingen har lite nya planer till lägenheten.

Så det blev en beställning!

Nytt påslakan sett till våren!                                  Nytt grönt draperi, så snyggt

Svarta gardiner, jag blev så kär


Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Hej gumman!

Påslakanen var verkligen vårfrächa!!

Gardinerna var jättehäftiga och vackra skall ni ha dom i sovrummt, eller?

Puss och kram mormor

Postat av: Johanna

Jag vet inte, sov eller vardagsrum.

Får se vart dom passar bäst helt enkelt! =)



Lägger upp bilderna när jag har fått paketet om ca 2 veckor!

Postat av: Linda

Åhh, vad fina gardiner! Sånna skulle jag ha...

Postat av: A

Superfina textiler du/ni har valt i Jotexkatalogen... MÅSTE kolla oxå - gardinoman som jag är(har du ärvt det?) SMILE

Sen - den där Gaonomax - drixk inte sånt skit! Ät en banan och ta lite vatten istället - bättre återhämtning blir det. Dessutom innehåller den E-ämne som utvinns i våra korallrev... IIIIK!



Älska di - kramiz mamsen

Postat av: Sebbe

Inte korallrev, men snarare rödalger. De odlas mestadels kommersiellt på Filippinerna.

Se:

http://en.wikipedia.org/wiki/Carrageenan



Postat av: Sebbe

Postat av: Ellen

Jag brukar också handla på Jotex,, köpte oxå nya gardiner där för ett tag sedan =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback