Min första jul med älsklingen

Jag jobbade sista dagen den 22 tills på kvällen. På morgonen kom älsklingen familj ner och hämtade oss och katterna.
Så himla snällt! Första julen i Fagersta för min del och första jul som jag firar tillsammans med min älskling för första gången! Så himla mysigt, men jag känner mig alldeles för vuxen =)

Julafton: Blev jullunch hos älsklingens mormor & morfar. Herre gud kunde knappt gå därifrån sen, jag rullade!
Hem och kolla efter om våra missar och Tussie hade rivit huset =). Vid 15 blev det Kalle Anka, sen traskade vi över till älsklingens moster + man & barn. Vi träffade tomten på vägen tid =P.
Vi fick också besök av tomten, en massa julklappar delades ut.



Jag fick:
1 bok
1 Armband
Pengar
II Divos nya skiva
Godis
Almenacka
Glömt inte bort nyckelrem till att ha i väskan
Hudlotion
Mias dotter serien gömda
Rhapsody in Rock Dvd
Apotekets Olivserie
Pyjamas
I-pod
Potatispress
Manikyrsett

Är så himla nöjd. Blev ingen utgång för mig på juldagen. Låg hemma och tittade på film tillsammans med älsklingen syster och åt chips + julmust! Så mysigt!

Träffade lite vänner i Fagersta, trevligt med en liten poker kväll och popcorn!

Sen var det dags att fara vidare, fast till Gotland..

Bye Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Carin

Hjärtat... Du fick flera julklappar som du inte tog med upp till Fagersta. kramiz mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback