Norrköping here i come

Igår gjorde jag något jag skulle ha gjort för minst 1,5 år sedan. Toppen mina nyår löften går verkligen toppen.
Åkte min min allra bästa barndomsvän Natalia i Norrköping och hälsade på.
Blev storshopping



Köpte:
Ny lampa till sovrummet
Duschdraperi
Ny duk till vardagsrummet
Två skålar
Anteckningsblock

Åt toppen god thaimat, gud vad mätt jag var! Sen gick vi och köpte två st American Cupecake och drack gotländskt te.
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för en toppen dag gumman!
Kändes så otroligt skönt att prata och umgås. Skärpning nu inte 1,5 år tills vi ses igen!

Mönstret på duschdraperiet, är så kär!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Det var läckert mönster, blir jätte fint.

Kram mormor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback